De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

geleverde olie

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
Ans_Borne

geleverde olie

Berichtdoor Ans_Borne » 16 mei 2019 15:05

Altijd veel baat gehad van de sterke olie. Met de nieuwe bestelling heb ik een spuit gehad met SX. Ik neem aan dat dit nog zwaarder is.
Ik had nog een vraag: de sterke olie daar nam ik altijd een rijstkorreltje vanaf voor de nacht.
Hoeveel druppels zou dat zijn?
Ik ben me aan het orrienteren op de toekomst. Bij mij is geconstateerd dat ik een gezwel op de slokdarm heb. Verdere onderzoeken moeten nog plaatsvinden. Als ik de kuur voor kanker moet volgen wil ik dit toch maar vloeibaar gaan doen, zodoende. Wat zal ik dan met de SX moeten doen? En kan dit wel?
Als u nog meer tips voor me heeft hoor ik het graag.
Alvast heel hartelijk bedankt ook voor de voorbije jaren waarbij ik hele goede ervaringen heb van de olie.
Hartelijke groet,
Ans van Duuren

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”