De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Percentage THC en CBD per product

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
JaapA

Percentage THC en CBD per product

Berichtdoor JaapA » 17 dec 2018 22:52

Beste medewerker,

Wij zijn "nieuwe" klanten en nieuw op het forum. Wij proberen zorgvuldig op te bouwen met de producten (qua mg per dag) en zouden graag meer duidelijkheid willen over de percentages THC en CBD per product.

Wat wij hebben begrepen op de social clubs:

-Basis olie: 10% THC + 5% CBD
-Medium olie: 15% THC + 5% CBD
-Sterke olie: 20% THC + 5% CBD
-Cannabis Cocktail: 20% THC + 15% CBD
-Extra sterke olie: 30% THC + 5% CBD

Klopt dit tot zo ver?

Hierna raken we het spoor bijster en is de term "1 op 1 verdund" ons niet duidelijk:
- CBD olie 1 op 1 verdund. Dat lijkt dan op 50% CBD gemengd met 50% kokosolie bijv.. Echter de beschrijving geeft aan 730 mg per 10 ml. Uitgaande van ons bekende gegevens over CBD olie, zou dat neer komen op een percentage van 7,3 %. Klopt dat? Welke soort CBD is dit? CBD of CBD-A of ...?

- Dan zien we ook de 1 op 1 Afrikaanse spuit en de 1 op 1 Marokkaanse spuit.
Wat zijn hierin de percentages THC (en CBD?) en wat het verschil is tussen deze soorten?

Alvast hartelijk dank!

carlajonkman
Contacteer:

Re: Percentage THC en CBD per product

Berichtdoor carlajonkman » 22 dec 2018 16:47

Eerst vanaf januari 2019 zullen de producten gelabeld worden met de waarden van de betreffende batch.
Op dit moment kunnen er geen harde uitspraken worden gedaan over de betreffende percentages.

1-op-1 geeft aan dat de pure variant 1 x verdund is.
(pure) wiet- of CBD-pasta heeft nimmer een percentage van 100%. dan zouden het THC- of CBD-kristallen zijn.
De onverdunde (full spectrum) CBD-pasta bevat o.a. 14.6% CBD, na 1 x verdunnen is dit 7,3% CBD.
Het testrapport staat bij de productinfo van de CBD: https://www.suvernuver.org/bestelpagina ... tachment=3

De Afrikaanse- en Marokkaanse zijn beide een pure full spectrum wietpasta welke eenmaal verdund is met MCT-olie.
Deze hebben beide een aanmerkelijk hoger percentage aan cannabinoïden door een andere extractiewijze dan de andere SN-soorten, die zijn allemaal op basis van een kokosolie-extractie.

Hoe hoger de kostendekkende bijdragen, hoe meer cannabinoïden het product bevat.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Gesinamargriet

Berichtdoor Gesinamargriet » 28 jan 2019 21:15

Als je 8 druppels van de S gebruikt 4 x dgs en dit geen resultaat geeft na een paar weken is het dan beter om de cocktail olie te gaan gebruiken en zo ja met hoeveel druppels moet je dan beginnen . De helft misschien 4 druppels ? Ik probeer van mijn hoge rugpijn af te komen ik heb al zo Veel,therapieën gehad de afgelopen 4 jaar en röntgenfoto,s . De huisarts gooit het op solk somatische onverklaarbare lichamelijke klachten .

MoniqueTN

Berichtdoor MoniqueTN » 01 feb 2019 10:42

Hallo Margriet,

Eerst maar even melden dat ik geen adviseur / moderator ofzo ben maar ook maar "een gebruiker".

Lijkt het je niet verstandiger om na de baSis olie eerst de Medium olie te proberen in plaats van gelijk door te stappen naar het hoogste percentage ¿? Dit onder het motto "Start low and go slow" ... Stap voor stap bekijken of het percentage (phytocannabinoiden) bij je (ziektebeeld) past :-)

Sterkte en succes !

Hartelijke groet, Monique

Gesinamargriet

Berichtdoor Gesinamargriet » 03 feb 2019 19:38

Hallo Monique, ik ben uiteraard begonnen met de basisolie daarna medium olie een paar maanden toen de strong olie en nu ik bij geen 1 soort baat heb heb ik nu de cc olie in huis . Maar ik weet de verhouding niet van sterke druppels over te stappen naar cc hoeveel druppels moet ik nu mee beginnen ? Zou iemand mij dat kunnen zeggen . Kan ik doorgaan met 8 a 9 druppels per keer van de cc ? Of moet ik met minder beginnen .
Gr Margriet

MoniqueTN

Berichtdoor MoniqueTN » 04 feb 2019 14:21

Hallo Margriet,

Dát "ik ben uiteraard begonnen met de basisolie daarna medium olie een paar maanden toen de strong olie" kon ik uit je eerste vraagstelling natuurlijk niet opmaken. Mijn excuus voor mijn eerdere reactie.

Ik ben (ook) benieuwd naar het antwoord op je vraag. Succes !

Hartelijke groet, Monique

Hallo Monique, ik ben uiteraard begonnen met de basisolie daarna medium olie een paar maanden toen de strong olie en nu ik bij geen 1 soort baat heb heb ik nu de cc olie in huis . Maar ik weet de verhouding niet van sterke druppels over te stappen naar cc hoeveel druppels moet ik nu mee beginnen ? Zou iemand mij dat kunnen zeggen . Kan ik doorgaan met 8 a 9 druppels per keer van de cc ? Of moet ik met minder beginnen .
Gr Margriet
Als je 8 druppels van de S gebruikt 4 x dgs en dit geen resultaat geeft na een paar weken is het dan beter om de cocktail olie te gaan gebruiken en zo ja met hoeveel druppels moet je dan beginnen . De helft misschien 4 druppels ? Ik probeer van mijn hoge rugpijn af te komen ik heb al zo Veel,therapieën gehad de afgelopen 4 jaar en röntgenfoto,s . De huisarts gooit het op solk somatische onverklaarbare lichamelijke klachten .

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 05 feb 2019 10:52

De CC is een heel ander product.
Qua THC komt deze overeen met de "M", het hoge percentage CBD zorgt voor een totaal andere werking.

Het beste is om altijd lager in te stappen, met halveren van de bestaande druppels is men zeker dat het niet teveel is.

Hoop dat de extra CBD doet wat u ervan verwacht, denk eerder dat u voor pijnstilling hoger THC nodig bent.
Met vriendelijke groet,

JaapA

Berichtdoor JaapA » 04 mar 2019 15:25

Beste Carla,

In een bericht van 17 dec. hebben wij gevraagd om de percentages van de THC-CBD per product. Wij willen graag (ongeveer) weten wat de betrokken persoon binnen krijgt (aantal mg). Het gaat ons niet om een halve % verschil tussen de ene en andere batch, maar om een zorgvuldige opbouw of overgang van het ene naar het andere product.

In een bericht van 22 dec gaf u aan er geen harde percentages genoemd konden worden, en dat er per januari 2019 de producten gelabeld zouden worden met de waarden van de betreffende batch. Wij hebben na januari nog besteld maar we we kunnen de waarden niet vinden op de bestel pagina en er zit ook geen lab report bij de bestelling zelf. Zien we ergens een knop/link over het hoofd op de site of forum?

Wij zouden nog steeds willen weten wat het THC-CBD gehalte is van de Afrikaanse 1 op 1, (die nu niet meer op de bestel pagina staat).
We zouden ook graag weten wat de THC-CBD gehaltes zijn van de Nederlandse 1:1 en van de Marokkaanse 1:1.

Alast bedankt en vriendelijke groet,
Jaap

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 10 mar 2019 13:57

Beste Carla,

In een bericht van 17 dec. hebben wij gevraagd om de percentages van de THC-CBD per product. Wij willen graag (ongeveer) weten wat de betrokken persoon binnen krijgt (aantal mg). Het gaat ons niet om een halve % verschil tussen de ene en andere batch, maar om een zorgvuldige opbouw of overgang van het ene naar het andere product.

In een bericht van 22 dec gaf u aan er geen harde percentages genoemd konden worden, en dat er per januari 2019 de producten gelabeld zouden worden met de waarden van de betreffende batch. Wij hebben na januari nog besteld maar we we kunnen de waarden niet vinden op de bestel pagina en er zit ook geen lab report bij de bestelling zelf. Zien we ergens een knop/link over het hoofd op de site of forum?

Wij zouden nog steeds willen weten wat het THC-CBD gehalte is van de Afrikaanse 1 op 1, (die nu niet meer op de bestel pagina staat).
We zouden ook graag weten wat de THC-CBD gehaltes zijn van de Nederlandse 1:1 en van de Marokkaanse 1:1.

Alast bedankt en vriendelijke groet,
Jaap

Dag Jaap,

Klopt, er staan nog geen testrapporten online.
Voor gerichte info kun je het beste even contact opnemen per mail info@suvernuver.org
Ik heb daar verder ook geen gegevens over.
Met vriendelijke groet,

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”