De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

B olie maakt mij moe

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
peetje369

B olie maakt mij moe

Berichtdoor peetje369 » 05 okt 2018 09:09

Beste teamleden...ik gebruik de basis olie maar word daar moe van...ik heb een autoimmuunziekte genaamd ITP van die ziekte ben ik al vermoeid en door de basis olie nog erger...ik druppel nu drie keer per dag drie druppels dat gaat redelijk goed. Zou de CC olie beter zijn? Ik heb al gelezen van meer cbd word je bloed dunner de CC olie heeft een cbd gehalte van 15 als ik dat goed onthouden hebt ....geeft dat ook dunner bloed?..mijn bloed is namelijk al dun door de immuunziekte. Maar CBD geeft óok meer energie en dat zou ik graag willen!! En het is goed voor je immuunsysteem lees ik hier op het forum. Ik heb de samenstellinglijst ook al heel vaak bekeken maar kan niet het percentage THC/CBD vinden van de olieeen. Kom er niet uit hoeveel CBD/THC in de B...M...S..olie zit.... Misschien dat voor mij de M olie goed is? Zou graag klein advies daarin willen dan kan ik bestellen en weer verder....met vriendelijke groet peetje

carlajonkman
Contacteer:

Re: B olie maakt mij moe

Berichtdoor carlajonkman » 07 okt 2018 13:35

Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”