De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

word moe

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
peetje369

word moe

Berichtdoor peetje369 » 03 okt 2018 13:13

Van de basis olie word ik erg moe, misschien beter voor het slapen gaan maar dan bouw je toch niet echt een spiegel op of maakt dat niet uit?
Is dan de S olie beter of de CC olie daar zit ik een beetje over te twijfelen, welke ik moet kiezen?
Ik wil namelijk mijn immuunsysteem versterken, ik heb al gelezen dat daar de CC olie goed voor is, maar maakt de CC olie je bloed ook dun?
Groetjes Peetje

carlajonkman
Contacteer:

Re: word moe

Berichtdoor carlajonkman » 06 okt 2018 21:30

Van de basis olie word ik erg moe, misschien beter voor het slapen gaan maar dan bouw je toch niet echt een spiegel op of maakt dat niet uit?
Is dan de S olie beter of de CC olie daar zit ik een beetje over te twijfelen, welke ik moet kiezen?
Ik wil namelijk mijn immuunsysteem versterken, ik heb al gelezen dat daar de CC olie goed voor is, maar maakt de CC olie je bloed ook dun?
Groetjes Peetje

De basisolie bevat in verhouding de meest CBN, velen gebruiken deze variant speciaal voor de nacht.
Je moet met hoog CBD wel oppassen met bloedverdunners en medicatie om je bloeddruk naar beneden te krijgen.
Daarom is er ook het advies dat een arts bij dit soort medicatie de vinger aan de pols blijft houden, zodat de medicatie tijdig bijgesteld kan worden.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

peetje369

Berichtdoor peetje369 » 07 okt 2018 14:34

Beste Carla ...dat had ik begrepen inderdaad dat er meer CBN in de basisolie zit..ik zou dan graag advies willen over een beter variant omdat ik van de basis moe word. … dat was eigenlijk mijn vraag!!
Wat is te hoog CBD.. Is 10 al te hoog of 15 pas?
Ik gebruik geen bloedverdunners of dergelijke vroeg alleen of je bloed van CBD dun word...het antwoord weet ik nu maar welke hoogte CBD kan geen kwaad? Met vriendelijke Groet Peetje

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 08 okt 2018 12:07

Beste Carla ...dat had ik begrepen inderdaad dat er meer CBN in de basisolie zit..ik zou dan graag advies willen over een beter variant omdat ik van de basis moe word. … dat was eigenlijk mijn vraag!!
Wat is te hoog CBD.. Is 10 al te hoog of 15 pas?
Ik gebruik geen bloedverdunners of dergelijke vroeg alleen of je bloed van CBD dun word...het antwoord weet ik nu maar welke hoogte CBD kan geen kwaad? Met vriendelijke Groet Peetje

Ik heb geen idee Peetje, je zult de andere varianten gewoon moeten proberen.
Een paar procent CBD zal niet direct een probleem vormen. 1 à 2% is laag, daarna is het normaal. Boven de 4% is het al redelijk hoog. CBD is qua percentages geen THC.
Met vriendelijke groet,

peetje369

Berichtdoor peetje369 » 08 okt 2018 23:15

Helaas dat je me niet echt kan helpen ik ga het uitproberen en blijf nu nog even bij de basis olie...Carla een olie met minder dan 5 procent CBD heeft suver nuver niet de basis heeft de minste CBD gehalte? Die heeft 5 procent toch? Groetjes Peetje

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 11 okt 2018 18:22

Helaas dat je me niet echt kan helpen ik ga het uitproberen en blijf nu nog even bij de basis olie...Carla een olie met minder dan 5 procent CBD heeft suver nuver niet de basis heeft de minste CBD gehalte? Die heeft 5 procent toch? Groetjes Peetje

Ca. 5% zijn andere cannabinoïden waaronder CBD.
Met vriendelijke groet,

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”