De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Betaling

Bruikbare informatie betreffende de bestelpagina van stichting Suver Nuver
Anky

Betaling

Berichtdoor Anky » 03 jul 2018 22:40

Carla,
Ik voel me inmiddels een enorme kluns!
Ik ging een bestelling plaatsen voor 4 zakjes basis en eerst al betaald via mijn tablet. Bij de bestelling ging ik dus niet naar afrekenen want dat had ik al gedaan. Uurtje later keek ik in mijn account (want geen bevestiging gekregen): geen bestelgeschiedenis! Overnieuw besteld en toen wel naar afrekenen. Nu ziet het er naar uit dat ik alleen voor ideal kan kiezen?!
Welke "stap" mis ik? :oops:

carlajonkman
Contacteer:

Re: Betaling

Berichtdoor carlajonkman » 05 jul 2018 19:23

Carla,
Ik voel me inmiddels een enorme kluns!
Ik ging een bestelling plaatsen voor 4 zakjes basis en eerst al betaald via mijn tablet. Bij de bestelling ging ik dus niet naar afrekenen want dat had ik al gedaan. Uurtje later keek ik in mijn account (want geen bevestiging gekregen): geen bestelgeschiedenis! Overnieuw besteld en toen wel naar afrekenen. Nu ziet het er naar uit dat ik alleen voor ideal kan kiezen?!
Welke "stap" mis ik? :oops:

Ik zie maar 1 echte bestelling staan Anky, je hebt eerder wel producten in je winkelwagen gehad.
Als je het programma echter sluit, zullen de artikelen uit de winkelwagen verwijderd worden.

Ik heb geen tablet, maar op mijn laptop en mobiel kan ik bij de laatste stap kiezen uit 'IDEAL' of 'Overschrijving'.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Anky

Berichtdoor Anky » 05 jul 2018 23:47

Via mijn tablet is 'overschrijving' niet te zien. Via mail ontving ik het antwoord dat alleen via ideal het mogelijk is om te bestellen!,
Dat heb ik inderdaad intussen toch maar gedaan, vandaar dat je dit vanavond kon zien.
Blijft het feit dat ik OOK 40 euro naar de eigen rekening van sn heb gestuurd ovv van mijn lidnummer. Dat is nu dus 80 euro in 2 dagen :o , hoe krijg ik die eerste 'fout ' betaalde 40 euro's terug? Van het mailadres heb ik daarover geen antwoord gekregen?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 07 jul 2018 14:43

.
Per overschrijving is dan naar het externe betalingssysteem, niet naar Stichting Suver Nuver :shock:
https://m.facebook.com/groups/352815794 ... 4837165975

In dit geval waarschijnlijk geluk bij een ongeluk want terugstorten zal niet echt een probleem.zijn.

Ik zou nogmaals een mail sturen waarbij je aangeeft dat er nu dubbel betaald is. Stuur even bijlagen mee zodat het duidelijk is.
.
Met vriendelijke groet,

Anky

Berichtdoor Anky » 16 jul 2018 17:43

Vanaf 3 juli probeer ik nu mijn dubbele betaling terug te krijgen. Zoals je me hebt aangeraden op 8 juli zelfs samen met een betalingsbewijs. Alles naar bestelpagina@ . Het vervelendst vind ik eigenlijk dat ik gewoon geen antwoord van ze krijg! Weet jij hoe dat komt Carla?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 17 jul 2018 20:03

Vanaf 3 juli probeer ik nu mijn dubbele betaling terug te krijgen. Zoals je me hebt aangeraden op 8 juli zelfs samen met een betalingsbewijs. Alles naar bestelpagina@ . Het vervelendst vind ik eigenlijk dat ik gewoon geen antwoord van ze krijg! Weet jij hoe dat komt Carla?

Ik heb geen zicht op het mailverkeer Anky.
Neem maar even contact met mij op per PB aub.
.
Met vriendelijke groet,

Anky

Berichtdoor Anky » 31 jul 2018 21:37

Dankzij jou, carla, is het uiteindelijk goed gekomen.
Bedankt!!

Terug naar “INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER”