De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

CBD olie Onder thc

Mogelijkheid tot stellen van vragen betreffende de aangegeven onderwerpen.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
elly1945

CBD olie Onder thc

Berichtdoor elly1945 » 26 jun 2018 11:29

Viertien dagen geleden heb ik CBD olie zonder thc opgestuurd gekregen en deze olie bevalt mij beter dan met thc erin!
Afgelopen zondag wilde ik het bestellen maar helaas staat het niet op de bestelpagina, ik heb daar een mailtje over gestuurd waar ik het kon vinden op de site en tot mijn verbazing kreeg ik een antwoord, dat jullie alleen met thc erin verkopen, is dat waar en waarom heb ik het wel toegestuurd gekregen, bij mijn bezoek aan Rijswijk hebben zij dat voor mij besteld!
E.Spies

carlajonkman
Contacteer:

Re: CBD olie Onder thc

Berichtdoor carlajonkman » 26 jun 2018 12:32

.
Stichting Suver Nuver faciliteert uitsluitend in wietolie. Deze bevat dus ALTIJD een verboden aandeel THC.

Ik vermoed dat men de CC (CannabisCocktail) aangevraagd heeft als proefzending. Deze bevat buiten THC ook een hoog percentage CBD (15%).
Je kunt deze wel bij de productinfo en op de bestellijst terugvinden: viewtopic.php?f=125&t=272
.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

elly1945

Berichtdoor elly1945 » 26 jun 2018 12:48

Is deze Pure CBD olie dan helemaal zwart en verpakt in een plasticzakje, want dat is wat ik gekregen heb?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 26 jun 2018 22:48

Is deze Pure CBD olie dan helemaal zwart en verpakt in een plasticzakje, want dat is wat ik gekregen heb?

Het is GEEN pure CBD-olie, dat leveren we niet. Kijk aub even naar de link die ik hier eerder geplaatst heb voor de samenstelling.
De CC (CannabisCocktail) is inderdaad heel donker van kleur.
Onze producten zijn nagenoeg allemaal verpakt in zakjes, de online handleiding helpt hier verder: viewtopic.php?f=150&t=817
.
Met vriendelijke groet,

Holliemoos???

Berichtdoor Holliemoos??? » 08 aug 2018 20:03

Goedenavond ik heb mijn proefzakje aangevraagd aangezien ik een kind in het buitenland heb de vraag kan ik dit meenemen op Schiphol binnen Europa?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 11 aug 2018 00:49

Goedenavond ik heb mijn proefzakje aangevraagd aangezien ik een kind in het buitenland heb de vraag kan ik dit meenemen op Schiphol binnen Europa?

In het hoofdmenu bij de waarschuwingen gekeken?
viewforum.php?f=188
Met vriendelijke groet,

Terug naar “VRAGEN OVER BOVENSTAANDE ONDERWERPEN? STEL ZE AUB HIER”