De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

dosering slapeloosheid en verhoogde spierspanning

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
wendy77

dosering slapeloosheid en verhoogde spierspanning

Berichtdoor wendy77 » 02 mei 2018 14:13

Ik zou graag weten met welke dosering ik moet beginnen. Heb bij u een proefpakket besteld en ben zeer benieuwd. Dit is voor mij allemaal erg nieuw. Ik heb last van slapeloosheid en zoek een alternatief voor de pillen van de huisarts. Ook heb ik last van tintelingen en verhoogde spierspanning. Raadt u aan om ook gedurende de dag te doseren of alleen in de avonduren? Ik weet dat iedereen anders reageert maar zou graag een richtlijn weten en vanuit daar kijken hoe ik reageer.
Hartelijk dank voor u tijd.
Met vriendelijke groet,
Wendy

Anky

Re: dosering slapeloosheid en verhoogde spierspanning

Berichtdoor Anky » 07 mei 2018 02:37

Hoi wendy, ook ik gebruik het voor slapeloosheid en ook pas vanaf maart. Ik volg de richtlijn. Dus overdag om de 5 uur 1 druppel. Dat is om het lichaam te laten wennen. Voordat ik naar bed ga neem ik dan nog wat. Ik begon met 1 en deed dat zo'n 3 dagen lang. Nog wel met de medicatie. (Medicatie werkt nog maar nauwelijks en ik was eigenlijk al jaren toe aan 2 slaap tabletten, wat ik liever niet doe). Dus bouw ik nu de druppels in de avond langzaam op en zit momenteel op 4. Overdag nog steeds 1. En warempel, ik heb al een paar nachten gehad waarin ik 6 uur achter elkaar door sliep! Voor het eerst in 18 jaar! Nog lang niet elke nacht dus ik blijf het uitproberen, vanaf morgen verder met 5 druppels. Ik had ook rusteloze benen (alsof er mieren in mn benen zaten) maar dat is helemaal over! De eerste week al.De olie is natuurlijk geen slaaptablet, maar ik verwacht zelf dat ik op den duur zonder slaappil met deze olie meer en beter ga slapen. Temeer omdat ik dit al een aantal keren heb ervaren. Hou vol Wendy, er is hoop :D :D

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 07 mei 2018 16:57

.
Inderdaad gewoon het advies volgen dat hierboven bij de snelle links aangegeven staat bij <HOE DOSEREN>. Als er ook overdag klachten zijn, dan ook overdag ophogen.

Is het enkel voor slapeloosheid dan is het advies van Anky prima.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Anky

Berichtdoor Anky » 07 mei 2018 22:30

Dankje Carla, doet me goed om te horen dat ik toch goed bezig ben!!! Fijn dat je hebt gereageerd :D

wendy77

Berichtdoor wendy77 » 15 jun 2018 20:27

Hartelijk dank Anky! Ik nam ze alleen in de avond. Ik ga overdag om de paar uur een druppel proberen. Wil ook graag van die rusteloze benen af! Ik ben benieuwd

wendy77

Berichtdoor wendy77 » 17 jun 2018 18:44

In navolging van mijn post merk ik dat de dosis die prima voor mij werkt voor het slapen niet gwerkt net voor en tijdens mijn menstruatie. Ik heb op internet info gevonden dat ivm met de daling van het oestrogeen de druppels minder effectief zijn. Iemand hier ook ervaring mee en hoe ga je hiermee om?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 22 jun 2018 18:58

.
Gewoon de dosis in die periode verhogen en weer terug naar de vorige dosis als de periode voorbij is.
Als je de wietolie al wat langer gebruikt, moet je niet zo star omgaan met een dosis. Er is niets mis mee om een beetje met de dosis te spelen.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”