We vragen een ieder zich hier eerst even goed in te lezen voordat men iets vraagt.

De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS

* STAPPENPLAN: VAN PROEFZENDING TOT LIDMAATSCHAP
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* INFO LEDENPORTAAL "BANSTER"
* LIDMAATSCHAP
* BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen!
Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar.
Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Meer dan een zakje bestellen.

Lees hier hoe je een SN-product kunt bestellen en kostendekkend kunt doneren
Josf

Berichtdoor Josf » 02 feb 2017 17:47

Als ik meerdere zakjes wil bestellen, staat er standaard in het bestelformulier "een zakje" aangevinkt. Ik kan dit ook niet wijzigen.
Hoe werkt dit?
Groeten,
Jos

carlajonkman
Contacteer:

Re: Meer dan een zakje bestellen.

Berichtdoor carlajonkman » 02 feb 2017 22:51

Als ik meerdere zakjes wil bestellen, staat er standaard in het bestelformulier "een zakje" aangevinkt. Ik kan dit ook niet wijzigen.
Hoe werkt dit?
Groeten,
Jos
Ik heb maar even een item aangemaakt.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Nina Roskam

Berichtdoor Nina Roskam » 05 feb 2017 19:19

Hoi Carla, ik weet niet of ik hier nu op de juiste plek mijn vraag stel.. ik heb je uitleg over meerdere bestellingen gelezen. Duidelijk, dank je wel daarvoor. Ik had laatst een dubbele bestelling gedaan maar wist niet dat er dan vooraf betaald moest worden dus heb er maar 1 ontvangen. Die 2e bestelling staat op banster wel op toegevoegd. Kan ik die dan alsnog betalen of mag ik een nieuwe bestelling plaatsen? Voor een volgende keer weet ik in ieder geval wat te doen, top! Ik hoor graag van je. Alvast bedankt. Groeten Nina

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 05 feb 2017 19:48

Hoi Carla, ik weet niet of ik hier nu op de juiste plek mijn vraag stel.. ik heb je uitleg over meerdere bestellingen gelezen. Duidelijk, dank je wel daarvoor. Ik had laatst een dubbele bestelling gedaan maar wist niet dat er dan vooraf betaald moest worden dus heb er maar 1 ontvangen. Die 2e bestelling staat op banster wel op toegevoegd. Kan ik die dan alsnog betalen of mag ik een nieuwe bestelling plaatsen? Voor een volgende keer weet ik in ieder geval wat te doen, top! Ik hoor graag van je. Alvast bedankt. Groeten Nina
Ja hoor, het sluit mooi bij dit item aan ;-)
Bij het bestellen verschillende varianten kan er wel verschil in de bezorgdag zitten.
Als het echter een week later nog niet ontvangen is, zijn er waarschijnlijk ook geen twee opgestuurd.
Plaats nu gewoon een nieuwe bestelling, de volgende keer weet je hoe en wat ;-)
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “BESTELLEN & DONEREN”