De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

SN olie voor de nacht

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
mariadehaas

SN olie voor de nacht

Berichtdoor mariadehaas » 30 nov 2018 12:36

Ik ben aan het opbouwen met de basisolie vanwege migraineklachten. Ik neem 4x daags 1 druppel en merk wel wat, maar nog niet veel. Ik zou wel wat minder somber willen zijn.
Omdat ik nog steeds erg licht slaap, heel heftig droom en altijd om 5 uur wakker wordt heb ik de dosis voor 's avonds naar 2 druppels opgehoogd, slapen gaat beter maar nu ben ik 'smorgens wel heel erg duf.(Tot ong 10uur in de war)
Moet ik voor de nacht misschien een andere olie nemen? Graag tips

carlajonkman
Contacteer:

Re: SN olie voor de nacht

Berichtdoor carlajonkman » 01 dec 2018 15:58

Nog sterker lijkt mij geen strak plan op dit moment.
Geeft het lichaam even de kans zich in te stellen op de nieuwe dosis.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

mariadehaas

Berichtdoor mariadehaas » 05 dec 2018 09:18

Dank voor je reactie Carla,
Ik heb nu de dosis overdag 3x 1dr.gehandhaafd, maar tijdstip voor de laatste (4e) dosis veranderd. De 2 druppels om te slapen neem ik al om 21.00 in. Zo ben ik 's morgens wat beter wakker.
Blijft nog de vraag of ik iets kan vinden waar ik overdag wat meer actief en "up" (ipv down) kan zijn. Staat er ergens op het forum een "Wiet for Dummies" lijstje waar de eigenschappen van de verschillende stoffen in staan? Ik dacht dat THC een "high" geeft en CBD een "down"? Kan ik hopen op energiek en vrolijk, maar niet helemaal kierewiet-high?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 08 dec 2018 16:02

Bij wietolie is het trial & error om uit te vinden waar je lichaam het beste op reageert.
Dit geldt voor zowel variant als dosis.

Wellicht doe je het overdag heel goed op de CC, deze bevat een hoog percentage CBD.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”