De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

hoeveel druppels bij kanker

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
penhoat

hoeveel druppels bij kanker

Berichtdoor penhoat » 22 feb 2018 21:18

Zijn er richtlijnen voor het gebruik van de druppels bij kanker? Hoe weet je wanneer je aan de juiste dosering zit? Maakt het ook verschil welke kankersoort je hebt? Heeft je gewicht invloed? Het lijkt me heel belangrijk de juiste hoeveelheid te nemen, niet te weinig, maar hoe weet je dat?

carlajonkman
Contacteer:

Re: hoeveel druppels bij kanker

Berichtdoor carlajonkman » 02 mar 2018 22:56

Zijn er richtlijnen voor het gebruik van de druppels bij kanker? Hoe weet je wanneer je aan de juiste dosering zit? Maakt het ook verschil welke kankersoort je hebt? Heeft je gewicht invloed? Het lijkt me heel belangrijk de juiste hoeveelheid te nemen, niet te weinig, maar hoe weet je dat?

Hier direct boven staat bij de snelle links <HOE DOSEREN> een speciaal item over <DOSEREN BIJ KANKER> viewtopic.php?f=192&t=1381

Probeer volgende keer even de zoekfunctie rechts bovenaan de pagina als je ingelogd bent, dan had je direct alle info ontvangen :)
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

penhoat

Berichtdoor penhoat » 03 mar 2018 11:13

Ik had de instructies wel gelezen, maar dat geeft geen indicatie hoeveel druppels ongeveer normaal is. Mijn man heeft nu de SN en gebruikt 3 druppels. Is dat te weinig? Hij is een beetje bang om de dosis te verhogen, vandaar de vraag.

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 03 mar 2018 11:25

Ik had de instructies wel gelezen, maar dat geeft geen indicatie hoeveel druppels ongeveer normaal is. Mijn man heeft nu de SN en gebruikt 3 druppels. Is dat te weinig? Hij is een beetje bang om de dosis te verhogen, vandaar de vraag.

Als het drie druppels over de gehele dag zijn, dan is dit wel bitter weinig.
Het is gewoon heel belangrijk om zoveel mogelijk THC in te nemen als men tegen kanker vecht, daar is geen standaard voor. Er zijn leden die 30 druppels per dosis nemen. Bij rustig op te bouwen zorgt geen enkele verhoging van de dosis voor problemen.

Waar is hij bang voor???
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

penhoat

Berichtdoor penhoat » 03 mar 2018 18:26

Nee 3 x 3 druppels per dag. Controle verliezen denk ik.

Roelie59

Berichtdoor Roelie59 » 03 mar 2018 20:40

Hoi Penhoat, ik ben eerst naar Suver Nuver in de stad Groningen geweest voor info bij kanker met uitzaaiingen mij is daar verteld om 3 maal 20 druppels per dag te gebruiken, ik ben vorig jaar begonnen met de basis olie, eerst 3 maal 2 druppels, na verloop van tijd was de opbouw 3 maal 20 druppels per dag, na dit heb ik Medium olie besteld, en ook dit weer opgebouwd naar 3 maal 20 druppels per dag, toen ergens gehoord of gelezen dat je met uitzaaiingen beter 4 maal 20 druppels kunt nemen, sinds dien doe ik dat ook. Na de Medium ben ik begonnen met de Strong, de hele periode had ik Chemotherapie, na de Chemo ben ik begonnen met de CC olie, en ook dit heb ik weer opgebouwd naar 4 maal 20 druppels per dag. Ik heb in september de dosering 2 maal te snel verhoogd denk ik, toen had ik een gevoel dat ik een licht aangeschoten gevoel had, net wat je bij alcohol voelt, maar dit duurde ongeveer 30 minuten, verder ondervindt ik totaal niks, deze ervaring wou ik even met je delen, en hopelijk heb je er iets aan,, veel succes

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”