De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

doseren bij kanker

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
jweidgraaf

doseren bij kanker

Berichtdoor jweidgraaf » 05 feb 2018 16:51

Beste,

Ik ben poos geleden gestart met innemen van wielolie en heb nu de sterke olie en zit nu op 7 druppels per keer, 4x per dag.
Moet ik nu bij de volgende bestelling de cc olie bestellen? Of blijf ik bij de sterke variant? En hoe dosseer ik de cc olie? start ik dan weer op de helft van wat ik van de sterke olie gebruik?

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk weinig merk van de wietolie, maar wil het zeker nog een kans geven.

m.v.gr.
Jeroen Weidgraaf

carlajonkman
Contacteer:

Re: doseren bij kanker

Berichtdoor carlajonkman » 06 feb 2018 16:00

.
Je kunt gewoon doorgaan met ophogen van de "S", de CC is geen sterkere variant maar bevat meer CBD.

Door rustig op te bouwen zul je ook niet snel "last" krijgen, dat is ook zeer zeker NIET de bedoeling. Mocht dit wel het geval zijn dan kun je de CC nemen, mits je geen chemo ondergaat. Uitleg staat in het volgende item: viewtopic.php?f=192&t=1381
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

jweidgraaf

Berichtdoor jweidgraaf » 15 feb 2018 14:19

dank je Carla, maar tot hoever hoog je op? Meer dan 10 druppels per keer? 4x per dag?
Ik heb nu CC olie in bestelling, geen chemo, misschien binnenkort wel immunotherapie. Iemand daar al ervaring mee?

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 16 feb 2018 18:49

.
Van THC kun je op dit moment nooit teveel in je systeem hebben.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”