De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Radium 223 en wietolie

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
Pieter58

Radium 223 en wietolie

Berichtdoor Pieter58 » 31 jan 2018 13:00

Hallo...
Vervolg kuur (uitgezaaide prostaatkanker) wordt nu met radium 223 ingezet.
Kan dit samen met de S ?
( ff terug van de CC )
Grt. Pieter.

Pieter58

Re: Radium 223 en wietolie

Berichtdoor Pieter58 » 06 feb 2018 10:49

Niemand een idee??? Of dit samen kan/mag??
Carla?..
Graag hoor ik iets...anders maar helemaal stoppen....uit voorzorg.

Roelie59

Berichtdoor Roelie59 » 06 feb 2018 11:14

Goedemorgen Pieter58, ik kan je jammer genoeg niet helpen met de combinatie Radium 223 / S,
Wel weet ik ( en dat zou jij ook wel weten ) een combinatie van chemo / CC, binnen kort als ik mijn S op heb, ik denk overmorgen, dan begin ik met de CC ( 1 ste maal ), ik heb n.l. ook uitgezaaide prostaat kanker, en heb in december mijn laatste chemo gehad, mijn vraag was ook al eens op Suver Nuver aan Carla, over de dosering met CC, maar ze zal het wel druk hebben, en ook nog geen antwoord , kun jij mij vertellen Pieter58 wat jou dosering met de CC is?, wel heb ik ergens gelezen dat iemand met uitzaaingen 4x20 druppels moet nemen (80 per dag) ik ben in Aug 2017 begonnen met de basis toen medium en nu al geruime tijd S en steeds opgebouwd naar 4x20. Ondervindt je verschil tussen de S en de CC?
Verder wens ik je nog een fijne dag

Pieter58

Berichtdoor Pieter58 » 06 feb 2018 12:58

Hallo Roelie..
Ik wacht op antwoord of de combi (radium 223 en S druppels ) samen kunnen... (morgen 1st gesprek met arts om vervolgens 1 x in de maand, 6 x te "ondergaan".
Idd chemo en CC kan/mag niet..moet je terug naar de S.
V.w.b. de CC, zat ik 4 x rond de 25 druppels per keer.
(Geleidelijk opgebouwd natuurlijk).
Buiten het goed kunnen slapen merk ik er helemaal niets van. Ik ga er vanuit... baat het niet? Het schaadt ook niet.
Maar blijven hopen dat het een remmende werking heeft.
Ik merk dus geen verschil tussen de S en de CC.
Alleen is bij de CC de cbd 3 x zo sterk als bij de S.
(5 % cbd bij de S en 15 % bij de CC)..
Sterkte met "alles".
Mocht je nog vragen hebben, o.a. over "voorgaande" hoor/lees ik het.
Grt. Pieter

Roelie59

Berichtdoor Roelie59 » 06 feb 2018 13:13

Dankje Pieter voor je snelle reactie, ik hoop dat je snel bericht van iemand krijgt over de combinatie.
Ja ik voel er verder ook helemaal niks van, en had er eigenlijk ook nog nooit van de wietolie gehoord, mijn vrouw wist het al van jongs af aan, en mijn dochter net zo, en zodoende ben ik het ook gaan gebruiken, net als je zegt "baat het niet, schaad het niet"
Dan hou ik ook gewoon dezelfde dosering aan dat ik al gebruikte,, ik wens je veel succes met je behandeling Pieter.
Groetjes Roelie

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 06 feb 2018 16:32

.
Sorry voor mijn late reactie, maar het is ook geen vraag die wij kunnen beantwoorden.

Het gebruik van wietolie (THC) dient men met de behandelaar te bespreken. Ook de vraag voor een eventuele interactie met de reguliere behandeling/medicatie dient bij de behandelaar of de apotheek te worden neergelegd.

Er zijn steeds meer afdelingen oncologie die medicinale cannabis voorschrijven. https://www.cannabisbureau.nl/
Voor medici is er echt volop informatie te vinden over THC.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”