De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

2 x daags inname wel/geen zin ivm autorijden

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
karstenb

2 x daags inname wel/geen zin ivm autorijden

Berichtdoor karstenb » 03 dec 2017 23:54

Ben begonnen met mijn proefzakje, maar door mijn gezinssituatie kan ik niet zonder auto. Hierdoor neem ik slechts 2x daags druppels. Na het avondeten en voor de nacht. Ik neem nu 2 x 4 druppels. Ik heb echter nog geen werking ondervonden.

Heeft het voor mij wel zin om de druppels in te nemen of wordt er zo toch geen spiegel opgebouwd?

carlajonkman
Contacteer:

Re: 2 x daags inname wel/geen zin ivm autorijden

Berichtdoor carlajonkman » 04 dec 2017 17:51

Ben begonnen met mijn proefzakje, maar door mijn gezinssituatie kan ik niet zonder auto. Hierdoor neem ik slechts 2x daags druppels. Na het avondeten en voor de nacht. Ik neem nu 2 x 4 druppels. Ik heb echter nog geen werking ondervonden.

Heeft het voor mij wel zin om de druppels in te nemen of wordt er zo toch geen spiegel opgebouwd?

Met slechts 2 maal zal er geen spiegel opgebouwd kunnen worden, het lichaam is nu elke eer bezig om zich opnieuw in te stellen.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Klokker

Berichtdoor Klokker » 07 dec 2017 13:55

Over doseren kan niet bij cannabis, dus nooit bang zijn teveel in te nemen.

Verida

Berichtdoor Verida » 07 dec 2017 18:58

Over doseren kan niet bij cannabis, dus nooit bang zijn teveel in te nemen.

@ Klokker, Ik denk dat de angst voor overdoseren hier niet echt het probleem is. De ts zal eerder bang zijn voor een speekseltest en vraagt daarom of het voldoende is om slechts 2x per dag olie te gebruiken.

karstenb

Berichtdoor karstenb » 08 dec 2017 17:56

Niet zozeer de speeksel test, wel dat ik niet graag een ongeluk veroorzaak omdat ik onder invloed ben.
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe ze dit oplossen? Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben.
Advies voor inname alleen 's avonds?

Bert_Kamp

Berichtdoor Bert_Kamp » 08 dec 2017 18:37

Bij medicijnen staat vaak ook "kan de rijvaardigheid beïnvloeden", als na verloop van tijd blijkt dat dit niet (meer) zo is kun je er mee autorijden.
Ik handel met de olie net zo, na inname wacht ik even om te voelen hoe het valt, als ik niks merk laat ik de auto niet staan.
Uiteraard loop je wel een risico, als er iets gebeurt buiten jouw schuld en er wordt een speekseltest gedaan zal blijken dat je thc in je bloed hebt, het hangt er vanaf hoeveel of de rechter zegt dat je fout bent. Gezien de huidige situatie ga er maar van uit dat de rechter de schuld bij jou legt, toch zeker voor een deel. Trouwens, als je maar 2 keer druppels neemt en er wordt een speekseltest gedaan denk ik dat je ook positief test.
De kans dat je een speekseltest moet doen is denk ik niet zo groot, of je moet er aanleiding voor geven door je gedrag.
Of speekseltesten onderdeel gaan worden van de grootschalige controles weet ik niet, ik denk zelf dat dat niet zo gauw zal gebeuren.

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 09 dec 2017 17:31

.
Even een paar punten:
1.) Het rustig opbouwen voorkomt dat men high of stoned wordt.

2.) Het regelmatig nemen van de wietolie (minimaal 3 x per etmaal om de ca. 5 uur) zorgt ervoor dat het lichaam zich kan instellen op de THC, men bouwt een zogenaamde THC-spiegel op.

3.) Doordat er een spiegel is (gewenning), komt men met correct doseren ook niet snel voor een verrassing (stoned- of high gevoel) te staan.

4.) Het percentage THC dat toegestaan is om deel te nemen aan het verkeer is zo belachelijk laag, dat je altijd positief test als men bloed af zou gaan nemen.

5.) Persoonlijk ga ik met Bert z'n woorden mee: Je moet al aanleiding geven om staande gehouden te worden om vervolgens een speekseltest af te moeten leggen. Zolang je niet slingerend over de snelweg gaat en niet met rode ogen achter het stuur zit, zal het zo'n vaart niet lopen vermoed ik.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

karstenb

Berichtdoor karstenb » 13 dec 2017 18:41

Dus jullie zeggen dat als ik b.v. 23.00 uur (voor het slapen gaan) druppels inneem ik b.v. 11.00 uur de volgende morgen een speeksel test zou moeten doen ik dan ook positief bevonden word?

Bert_Kamp

Berichtdoor Bert_Kamp » 13 dec 2017 21:19

http://www.drugs-check.nl/hoelang-is-dr ... n-te-tonen
Cannabis / THC is in speeksel slechts tot maximaal 14 uur aan te tonen. Dit hangt niet af van de mate van gebruik.
in bloed maximaal 6 dagen maar in urine wel tot 6 weken"

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”