De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

THC of CBD bij preventief gebruik

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
Latyfe

THC of CBD bij preventief gebruik

Berichtdoor Latyfe » 29 nov 2017 14:52

L.S.

Onlangs is er bij mij een goedaardige tumor uit mijn hoofd gehaald die alleen op die plaats is geconstateerd. Om prefentief ontwikkeling van verdere narigheid proberen te voorkomen wil ik ook wietolie gaan gebruiken. Mijn vraag is dan wat zou ik, gelet op jullie ervaringen, het beste kunnen nemen, THC of CBD en in welke hoeveelheid zou ik dit dan in kunnen nemen?

Ik hoor graag van jullie.

Groet,
Marco
Laatst gewijzigd door Latyfe op 30 nov 2017 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.

carlajonkman
Contacteer:

Re: THC of CBD

Berichtdoor carlajonkman » 29 nov 2017 21:59

L.S.

Onlangs is er bij mij een goedaardige tumor uit mijn hoofd gehaald die alleen op die plaats is geconstateerd. Om prefentief ontwikkeling van verdere narigheid proberen te voorkomen wil ik ook wietolie gaan gebruiken. Mijn vraag is dan wat zou ik, gelet op jullie ervaringen, het beste kunnen nemen, THC of CBD en in welke hoeveelheid zou ik dit dan in kunnen nemen?

Groet,
Marco

Fijn dat het goedaardig was en de tumor verwijderd kon worden Marco!
Ik zou voor de CC gaan, zodat je ook een hoog aandeel CBD hebt: viewtopic.php?f=125&t=272
Eventueel eerst de CC 1 op 1 verdunnen met kokosolie, het THC-percentage is anders wellicht even wat teveel van het goede:
1.) Je kunt de olie uit het zakje au bain marie verwarmen tot ca. 40 graden. (Ik zou het even in een spuitje optrekken om te weten hoeveel je exact hebt zodat je voor een volgende keer de juiste verhouding aan kunt houden.)
2.) Verwarm de kokosolie iets en voeg de gewenste hoeveelheid toe aan de verwarmde wietolie. Bij een 1:1 verhouding is dit dezelfde hoeveelheid kokosolie als er SN-olie voorhanden is.
3.) Zeker een minuut of 5 heel goed roeren.

Succes
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Latyfe

Berichtdoor Latyfe » 29 nov 2017 23:37

Dank je voor de info Carla! Ik ben nog veel aan het inlezen want deze materie is allemaal nieuw voor mij maar tegelijkertijd reuze interessant.
Zou ik deze CC-olie met de proefzending die vooraf gaat aan het lidmaatschap kunnen aanvragen, of kan dat pas na het verkrijgen van het lidmaatschap? En in welke hoeveelheid (aantal druppels per dag) is de CC-olie voor de door mij gewenste toepassing te gebruiken? (ter info: ik neem nu in de ochtend en avond 2 druppels cbd olie van leefbewust.nu)

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 01 dec 2017 22:04

Dank je voor de info Carla! Ik ben nog veel aan het inlezen want deze materie is allemaal nieuw voor mij maar tegelijkertijd reuze interessant.
Zou ik deze CC-olie met de proefzending die vooraf gaat aan het lidmaatschap kunnen aanvragen, of kan dat pas na het verkrijgen van het lidmaatschap? En in welke hoeveelheid (aantal druppels per dag) is de CC-olie voor de door mij gewenste toepassing te gebruiken? (ter info: ik neem nu in de ochtend en avond 2 druppels cbd olie van leefbewust.nu)

De proefzending is altijd de basisolie, voor de CC moet je eerst ingeschreven staan als donateur. Het inschrijfformulier kun je bij dit item downloaden en uitprinten: viewtopic.php?f=123&t=1138

Ik zou dagelijks preventief een dosis nemen die goed voelt, dat zal voor de ene persoon 4 x 1 druppel zijn, voor de ander is dat 3 x 6 druppels. Uitproberen dus ;-) viewtopic.php?f=192&t=2028#p6963
Met vriendelijke groet,

Klokker

Re: THC of CBD bij preventief gebruik

Berichtdoor Klokker » 07 dec 2017 13:57

L.S.

Groet,
Marco

Het is raadzaam om zowel CBD als THC olie samen tegelijk te gebruiken.

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 09 dec 2017 17:48

Het is raadzaam om zowel CBD als THC olie samen tegelijk te gebruiken.

Stichting Suver Nuver levert uitsluitend een full spectrum wietolie Klokker, deze bevat sowieso ook een aandeel CBD. Meer info kun je opvragen in het hoofdmenu bij <Product-info> viewforum.php?f=125
Met vriendelijke groet,

Latyfe

Berichtdoor Latyfe » 01 jan 2018 23:15

Is het verstandig om bij de cc-olie ook een spiegel op te bouwen? (om de 5/6 uur?, maar hoe doe je dat 's nachts als je toch zo'n 8 uur slaapt?)

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 03 jan 2018 21:49

Is het verstandig om bij de cc-olie ook een spiegel op te bouwen? (om de 5/6 uur?, maar hoe doe je dat 's nachts als je toch zo'n 8 uur slaapt?)

Je bouwt een spiegel op bij minimaal 3 x een dosis om de 5/6 uur, dat is dus voldoende. Op die manier hoeft je lichaam zich niet steeds opnieuw in te stellen op de THC.
Met vriendelijke groet,

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”