De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Slaapproblemen

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
FWanningen

Slaapproblemen

Berichtdoor FWanningen » 11 sep 2017 10:07

Vorige week ben ik begonnen met 2 druppels olie om eerst goed te kunnen slapen (heb fybromyalgie) Bij mij werkt hij net anders, ik word er niet suf van maar juist heel "wakker", ben door gegaan met opbouwen tot 4 druppels, maar sliep toen helemaal niet meer, iemand hier ervaring mee?

carlajonkman
Contacteer:

Re: Slaapproblemen

Berichtdoor carlajonkman » 12 sep 2017 11:18

Vorige week ben ik begonnen met 2 druppels olie om eerst goed te kunnen slapen (heb fybromyalgie) Bij mij werkt hij net anders, ik word er niet suf van maar juist heel "wakker", ben door gegaan met opbouwen tot 4 druppels, maar sliep toen helemaal niet meer, iemand hier ervaring mee?

Ik heb je item maar even verplaatst.

Neem het ook gewoon overdag, je lichaam is er dan aan gewend en hoeft zich ee niet steeds opnieuw op in te stellen. Dus gewoon zo doseren als aangegeven staat, wietolie is geen slaappil........ 8-)
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

FWanningen

Berichtdoor FWanningen » 12 sep 2017 21:02

Was voor informatie geweest op het inloop spreekuur en daar had ik het advies gekregen te beginnen met 2 druppels een uur het slapen gaan en dan eventueel per dag een druppel meer tot het gewenste effect

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 12 sep 2017 23:23

Was voor informatie geweest op het inloop spreekuur en daar had ik het advies gekregen te beginnen met 2 druppels een uur het slapen gaan en dan eventueel per dag een druppel meer tot het gewenste effect

Ivm de nieuwe speekseltesten zal dit waarschijnlijk geadviseerd zijn, op zich natuurlijk prima als het werkt. Het lichaam zal zich echter op de THC moeten instellen, met slechts 1 dosis is het lichaam daar eerst steeds mee bezig waardoor de slaap mogelijk uitblijft.
Wietolie is zelfmedicatie. Door trial & error moet je voor jezelf gaan uitproberen wat het beste voor je werkt.

Succes ;)
Met vriendelijke groet,

irenehoff

Berichtdoor irenehoff » 30 okt 2017 19:41

Ik reageer op niet kunnen slapen met de olie M van suver nuver. Ik ben er achter gekomen dat ik door de olie ook helemaal niet kan slapen. Zou het liggen aan het soort wiet, waar de olie van gemaakt is? Ik dacht juist dat het goed zou zijn als je de olie zou nemen voor het slapen gaan. Ik val moeilijk in slaap, vandaar dat ik hoopte dat dit de oplossing zou zijn.

Alex Franken

Berichtdoor Alex Franken » 05 feb 2018 14:54

Hier precies het zelfde met de S olie.
Zelf met 10 druppels geen effect.
En gebruik al 2,5 jaar....en er altijd goed op kunnen slapen.

Moonnie

Berichtdoor Moonnie » 05 feb 2018 18:50

In de olie van SN zit ook CBD. Ik heb begrepen dat het niet goed is om CBD vlak voor het slapen gaan in te nemen. Omdat het meer opwekkend is. Kan de olie van SN ook een opwekkend effect hebben door de CBD die erin zit? Zou de olie daardoor ook een negatief effect op het slapen kunnen hebben?

mixa230201

Berichtdoor mixa230201 » 06 feb 2018 10:02

Ik lees mee! Gebruik de standaard olie nu ruim een maand. Zit op 3 x 7 druppels en 1 x 8 druppels voor de nacht. Word rustiger in mijn hoofd, maar slapen gaat nog niet geweldig...

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 06 feb 2018 13:20

In de olie van SN zit ook CBD. Ik heb begrepen dat het niet goed is om CBD vlak voor het slapen gaan in te nemen. Omdat het meer opwekkend is. Kan de olie van SN ook een opwekkend effect hebben door de CBD die erin zit? Zou de olie daardoor ook een negatief effect op het slapen kunnen hebben?

CBD is inderdaad een upper en geeft energie. Het is echter een heel verschil of je CBD-olie gebruikt of wanneer een full spectrum wietolie een klein percentage CBD bevat. Dit percentage ondersteund de werking van de THC, maar zorgt er niet voor dat je ervan wakker ligt.

De slaap-cannabinoïde is eigenlijk CBN. In verhouding bevat de basisolie de meeste CBN, probeer die eens voor de nacht.
Met vriendelijke groet,

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 06 feb 2018 13:24

Ik lees mee! Gebruik de standaard olie nu ruim een maand. Zit op 3 x 7 druppels en 1 x 8 druppels voor de nacht. Word rustiger in mijn hoofd, maar slapen gaat nog niet geweldig...

Fijn dat het in je hoofd nu wat rustiger is.
Voor de nacht kun je rustig wat spelen met een dosis. Het is ook niet te zeggen dat meer druppels beter is: Trial & Error :)
Met vriendelijke groet,

Moonnie

Berichtdoor Moonnie » 06 feb 2018 19:52

Bedankt Carla

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”