De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

*** Gebruik AUB eerst even de zoekfunctie!!! ***

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
carlajonkman
Contacteer:

*** Gebruik AUB eerst even de zoekfunctie!!! ***

Berichtdoor carlajonkman » 17 apr 2017 17:11

.
Af en toe worden we toch echt een beetje moedeloos van vragen waarvan de antwoorden voor het grijpen liggen of die al .....tig keer beantwoord zijn.

Als je ingelogd bent, kun je niet alleen een vragen stellen, maar tevens gebruik maken van de zoekfunctie hier rechtsboven met het vergrootglas. Maak daar aub gebruik van. Alvast bedankt!

zoekfunctie.jpg
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Amelina

Re: *** Gebruik AUB eerst even de zoekfunctie!!! ***

Berichtdoor Amelina » 20 mar 2018 10:43

Hoi allemaal ,

Ik ben nieuw en kom niet uit hoe ik donateur kan worden en olie kan gaan bestellen . Ik heb me aangemeld en verder kom ik niet . Wie kan mij helpen ? :)

Ps. De zoekfunctie ben ik tegengekomen maar kom uit dat ik uitgenodigd moet worden door een van de admins van forum .

carlajonkman
Contacteer:

Re: *** Gebruik AUB eerst even de zoekfunctie!!! ***

Berichtdoor carlajonkman » 20 mar 2018 22:51

Hoi allemaal ,

Ik ben nieuw en kom niet uit hoe ik donateur kan worden en olie kan gaan bestellen . Ik heb me aangemeld en verder kom ik niet . Wie kan mij helpen ? :)

Ps. De zoekfunctie ben ik tegengekomen maar kom uit dat ik uitgenodigd moet worden door een van de admins van forum .

Als je nu hier helemaal bovenaan de pagina eens op de snelle link klikt: <* STAPPENPLAN: VAN PROEFZENDING TOT DONATEURSCHAP> ;)
Op een mobiel vervolgens wel naar beneden scrollen, daar het bovenste deel vast in beeld blijft staan, maar verder naar benden het gevraagde item zal worden getoond.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”