De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

welke olie heeft sterkste thc gehalte ?

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
pinartje

welke olie heeft sterkste thc gehalte ?

Berichtdoor pinartje » 19 mar 2017 21:42

Hallo ,Ik wil aller eerst bedanken voor oprichters van deze forum voor alle hulp die jullie bieden ♥ echt kanjers van mensen☼

in verband met hersen tumor ben ik opzoek naar sterkste thc waarde van SN suvernuver olien..
we zijn gestart met lage dosis nu naar zakje CC sn olie

ik weet niet hoe veel % thc en cdb in S en CC >aanwezig is?

wat het beste thc en cbd dosering die moet zijn voor hersen tumoren ,ik heb op de forum veel gelezen gezocht maar door mijn aandoening wegens een tia aanval erg vermoeid en misschien overhet hoofd gezien..de tijd dringt inverband met operatie datum
------------------------
Olie M en S (20%/25% en 25%/30% THC) worden meestal ingezet voor acute pijnbestrijding en voor de wat meer ervaren gebruiker van dit natuurgeneesmiddel. De percentages CBD, CBN/CBL blijven hier gelijk aan de basisolie (5% CBD en 5% CBN/CBL)Eventueel kan voor een extra boost CBD gekozen worden door de Cannabis Cocktail (CC) te bestellen. Dit is de S + 28% CBD.......dus in cc olie zit 30% thc en 28% cbd ?

hoe veel druppel op een dag mag genomen worden zeker verschillend voor iedereen ,

maar voor mijn zus is het nu echt tijd erg belangrijk ze wil nu sterkste dosis gebruiken hoe veel druppels van cc zakje perdag kan zij innemen? ..aub u advies

adviezen wordt erg gewardeerd ontzettende dank aan allen en iedereen heel veel sterkte hoop door elkaar te helpen sterker door onze moeilijke tijden gaan ♥

lieve grt ☼

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”