De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Samenstelling en gebruik

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
Jerinde

Samenstelling en gebruik

Berichtdoor Jerinde » 30 jan 2017 15:08

Hallo,

Ik ben mij aan het inlezen op deze site en forum. Ik gebruik nu bediol op recept maar wil graag overstappen ivm kosten en kreeg deze site en forum als advies.

Als ik de basis SN olie zou gaan bestellen, dien ik daarnaast nog apart cbd olie te bestellen? Zoals ik het hier lees, zit er cbd in de olie. Echter, op een andere FB pagina zegt men steeds dat cbd besteld dient te worden bij Stephan van der Went en de thc kan hier besteld worden. Maar zoals al aangegeven, begrijp ik uit de gegevens dat er al CBd in zit.

Ik wil het o.a. gebruiken voor chronische pijn (zenuwpijn) en slapeloosheid.

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?

Alvast bedankt!

Gr. Jerinde

Verida-oud

Re: Samenstelling en gebruik

Berichtdoor Verida-oud » 30 jan 2017 15:26

Hallo,

Ik ben mij aan het inlezen op deze site en forum. Ik gebruik nu bediol op recept maar wil graag overstappen ivm kosten en kreeg deze site en forum als advies.

Als ik de basis SN olie zou gaan bestellen, dien ik daarnaast nog apart cbd olie te bestellen? Zoals ik het hier lees, zit er cbd in de olie. Echter, op een andere FB pagina zegt men steeds dat cbd besteld dient te worden bij Stephan van der Went en de thc kan hier besteld worden. Maar zoals al aangegeven, begrijp ik uit de gegevens dat er al CBd in zit.

Ik wil het o.a. gebruiken voor chronische pijn (zenuwpijn) en slapeloosheid.

Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over geven?

Alvast bedankt!

Gr. Jerinde
Zoals je al gelezen hebt zit er in de basis olie van sn al toegevoegd cbd. De olie is dus eigenlijk klaar voor gebruik. Mocht men toch extra cbd willen gebruiken dan worden de linkpartners van sn als leverancier aangeprezen. Als er dus op andere groepen wordt aangeraden om bij sn de thc te bestellen, wordt daar waarschijnlijk mee bedoeld dat bij sn de olie besteld kan worden die thc (en cbd) bevat.

Je kunt voor je klachten gewoon beginnen met de basisolie van sn. Voorzichtig opbouwen en het lichaam aan de dosis laten wennen.

Bij gewoon gebruik van de basisolie is het niet noodzakelijk om nog apart cbd erbij te nemen.

Jerinde

Berichtdoor Jerinde » 30 jan 2017 16:24

Dankjewel voor deze informatie!

Kun je mij misschien ook nog iets meer uitleg geven, mbt het inschrijfformulier, over de keuze mogelijkheden en vooral de 3 laatste? Wat houdt dit precies in? En loop ik bepaalde risico's mbt deze keuzes? De eerste 2 mogelijkheden is voor mij duidelijk, de laatsen niet.

Gr. Jerinde

Bert_Kamp

Berichtdoor Bert_Kamp » 30 jan 2017 16:35

Ik heb zelf ook 2 jaar lang bediol gebruikt en ga om dezelfde reden (fbto vergoed het niet meer) over op SN olie.
Heb ook neuropathie, gebruik nu 3 x 3 druppels en voor het slapen 6 druppels bediol, voor die tijd zat ik op 20+ druppels bediol per dag.
De pijn is nu minder dan eerst en pijn van artrose is zo goed als verdwenen al gebruik ik ook nog 4 x daags paracetamol 1000.
Ben nog aan het opbouwen en wennen aan de sterkere olie maar tot nu toe ziet het er goed uit, ben alleen wel vaak licht in het hoofd en soms echt duizelig. Hopen dat dat nog minder wordt.

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”