De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

inname van de wietolie

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
ylenhave

inname van de wietolie

Berichtdoor ylenhave » 18 jan 2017 18:41

Hallo

Ik gebruik 4x 10 druppen van de sterke olie moet dit altijd na het eten? en wat voor gevolgen heeft het als je het 1x vergeet in te nemen? dus ipv 4x 3x per dag dit is mij namelijk een paar x overkomen voor alle duidelijkheid ik gebruik de olie ivm uitgezaaide baarmoederkanker

mvgr Willy IJlenhave

carlajonkman
Contacteer:

Re: inname van de wietolie

Berichtdoor carlajonkman » 18 jan 2017 19:07

Hallo

Ik gebruik 4x 10 druppen van de sterke olie moet dit altijd na het eten? en wat voor gevolgen heeft het als je het 1x vergeet in te nemen? dus ipv 4x 3x per dag dit is mij namelijk een paar x overkomen voor alle duidelijkheid ik gebruik de olie ivm uitgezaaide baarmoederkanker

mvgr Willy IJlenhave
Voor een keer is dat geen probleem hoor Willy, zeker niet als het de 4e dosis is die je vergeet.
Met minimaal 3 x een dosis, blijft de THC-spiegel wel voorhanden.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”