De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Opbouwen

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
RoodMarjan

Opbouwen

Berichtdoor RoodMarjan » 18 jan 2017 17:06

Hoi hoi, ik ben me goed aan het inlezen, maar ik heb toch nog een gekke vraag. ;) ik krijg als ik maar twee druppels per dag neem, hele nare pijn in mijn hoofd. Ik weet niet hoe "op te bouwen" als ik maar zo weinig kan hebben. Hoor heel graag tips, en bedankt voor het lezen en de moeite. :D
Groetjes Marjan

Bert_Kamp

Re: Opbouwen

Berichtdoor Bert_Kamp » 18 jan 2017 18:25

Je kunt druppels op bakpapier laten stollen en dan met een scherp mesje in 2 delen doen, zo kun je 4 x daags een halve druppel nemen.
Om in te nemen schuif je een halve op het mesje en dan onder de tong, als je er met de vingers aan komt smelt het meteen en heb je vette vingers.

Verida-oud

Berichtdoor Verida-oud » 18 jan 2017 19:02

Hoi hoi, ik ben me goed aan het inlezen, maar ik heb toch nog een gekke vraag. ;) ik krijg als ik maar twee druppels per dag neem, hele nare pijn in mijn hoofd. Ik weet niet hoe "op te bouwen" als ik maar zo weinig kan hebben. Hoor heel graag tips, en bedankt voor het lezen en de moeite. :D
Groetjes Marjan
Ik denk dat je dan de olie kunt verdunnen, Dan wordt de werkzame stof per druppel ook minder en kun je voorzichtig op gaan bouwen
Hoe lang gebruik je de olie al ?

Je moet ook het lichaam wat tijd gunnen om aan de olie te wennen. Het kan ook met het reinigen van het lichaam te maken hebben. Geef het even tijd.

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 18 jan 2017 19:16

Groetjes Marjan
Dan ben je toch het belangrijkste vergeten, dat is de snelle link hierboven:<HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK">.
De wietolie is dan net even wat te sterk voor je, verdunnen is de meest eenvoudige en ook meest hygiënische optie :mrgreen:
Probeer wel 4 x per dag een dosis te nemen, dat is voor je lichaam beter dan slechts 2 x een dosis.
.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

RoodMarjan

Berichtdoor RoodMarjan » 19 jan 2017 15:43

Had zeker "de opbouw" eerste gebruik" gelezen, maar dan nog steeds pijn in mijn hoofd. Een zeurende pijn die met paracetamol niet te onderdrukken valt. (Vond ik zo opvallend) ben daardoor op één druppel gebleven, maar ik wil zo graag naar meer.

Ik denk dat het idd met ontgift te maken heeft. Ik maak de olie zelf, van mijn buitenplanten en helemaal biologisch. Het is wel extra sterke olie denk ik?? (20 gram top/blad, ik maal de hele plant, 98%alcohol en maak daarmee 10 ml) maar heb dit uiteindelijk enorm verdund. Toch blijft het maar, en gebruik het al ruim een jaar. 1 druppel voor de nacht en soms twee.. zo blijft het ok. Ik zag me dus niet opbouwen naar overdag. Een andere soort heb ik ook al geprobeerd. Omdat ik graag veel meer wil gaan gebruiken was ik zo benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen, en wat te doen. Ik heb gisteren veel gelezen, en kom op het volgende idee, ik ga een verdunning cbd/thc gelijke delen maken en vier maal daags 1 druppel nemen. Dan krijg ik toch 2 thc binnen en kan zo opbouwen. Of is dit juist geen verstandig idee?

Dank voor het meedenken en sparren! :) :D

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 19 jan 2017 16:04

Had zeker "de opbouw" eerste gebruik" gelezen, maar dan nog steeds pijn in mijn hoofd. Een zeurende pijn die met paracetamol niet te onderdrukken valt. (Vond ik zo opvallend) ben daardoor op één druppel gebleven, maar ik wil zo graag naar meer.

Ik denk dat het idd met ontgift te maken heeft. Ik maak de olie zelf, van mijn buitenplanten en helemaal biologisch. Het is wel extra sterke olie denk ik?? (20 gram top/blad, ik maal de hele plant, 98%alcohol en maak daarmee 10 ml) maar heb dit uiteindelijk enorm verdund. Toch blijft het maar, en gebruik het al ruim een jaar. 1 druppel voor de nacht en soms twee.. zo blijft het ok. Ik zag me dus niet opbouwen naar overdag. Een andere soort heb ik ook al geprobeerd. Omdat ik graag veel meer wil gaan gebruiken was ik zo benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen, en wat te doen. Ik heb gisteren veel gelezen, en kom op het volgende idee, ik ga een verdunning cbd/thc gelijke delen maken en vier maal daags 1 druppel nemen. Dan krijg ik toch 2 thc binnen en kan zo opbouwen. Of is dit juist geen verstandig idee?

Dank voor het meedenken en sparren! :) :D
"Trial and error" is de enige manier om er achter te komen wat voor jou zou kunnen werken.
Ik zou de olie niet mengen met de CBD-olie, als het niet werkt heb je daar niets meer aan.
Je kunt het immers gelijktijdig innemen, dat is qua effect hetzelfde.

Na een jaar te hebben gebruikt, lijkt 't mij stug dat de hoofdpijn nu nog ontgiften is.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

RoodMarjan

Berichtdoor RoodMarjan » 19 jan 2017 17:03

Tja ik weet het ook niet.. andere mensen die mijn olie gebruiken hebben er veel profijt van, je gaat aan alles twijfelen.. Ik ben wel erg gevoelig voor allerlei middelen, als ik die filmpjes van Rick S zie dan zou ik het niet overleven :lol: :roll: :lol:
Heb flesje 10 om 10 druppels gemaakt, en inmiddels aan mijn tweede drup vandaag! :P
Dank! :D

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”