De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Keuze sterkere olie

Kunt u geen antwoord vinden op uw vraag betreffende het gebruik van de SN-olie? Stel deze dan hier.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
Kiske

Keuze sterkere olie

Berichtdoor Kiske » 16 mei 2019 21:23

Sinds twee maanden gebruik ik de basisolie. Ik wil nu overgaan op een sterkere olie, maar weet niet welke ik dan moet kiezen. Wie kan mij daarover advies geven?

marcel_

Re: Keuze sterkere olie

Berichtdoor marcel_ » 18 mei 2019 23:52

Ik ben vandaag zelf overgestapt van basis naar medium. Ik denk dat dit de de meest logische stap is. Ik zelf voel zeker een verschil. Wel word ik wat minder slaperig van medium dan van de basis. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat in basis de meeste cbn zit.

Let op ik ben redelijk nieuw in het gebruik van wietolie dus absoluut geen expert.

MoniqueTN

Berichtdoor MoniqueTN » 20 mei 2019 11:44

Ik ben vandaag zelf overgestapt van basis naar medium. Ik denk dat dit de de meest logische stap is. Ik zelf voel zeker een verschil. Wel word ik wat minder slaperig van medium dan van de basis. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat in basis de meeste cbn zit.

Let op ik ben redelijk nieuw in het gebruik van wietolie dus absoluut geen expert.

Waarvoor ben je de olie gaan gebruiken, voor slaapproblemen?

...

Hartelijke groet, Monique

marcel_

Berichtdoor marcel_ » 20 mei 2019 19:25

Hallo Monique,

Nee wietolie ben ik gaan gebruiken vanwege PTSD en angstklachten. Ik heb jaren lang aan de zware medicijnen gezeten hiervoor. Recentelijk ben ik er achtergekomen dat ik dit kan vervangen met een paar druppels per dag!! Dat ik er goed op slaap is een prettige bijkomst. Zelf vind ik het niet vervelend dat ik minder "moe" wordt van de medium olie. Ik vermelde dit zodat de topic starter er misschien iets aan zou kunnen hebben.

Groeten, Marcel

MoniqueTN

Berichtdoor MoniqueTN » 26 mei 2019 09:12

Hallo Monique,

Nee wietolie ben ik gaan gebruiken vanwege PTSD en angstklachten. Ik heb jaren lang aan de zware medicijnen gezeten hiervoor. Recentelijk ben ik er achtergekomen dat ik dit kan vervangen met een paar druppels per dag!! Dat ik er goed op slaap is een prettige bijkomst. Zelf vind ik het niet vervelend dat ik minder "moe" wordt van de medium olie. Ik vermelde dit zodat de topic starter er misschien iets aan zou kunnen hebben.

Groeten, Marcel
Bedankt voor je uitleg Marcel.

Zelf gebruik ik (naast Cannabis uit de apotheek voor pijnmanagement) de medium én sterke olie om de symptomen van mijn ziekte te managen, en de e-pen voor doorbraakpijn.

Inderdaad, voor topic starter is de logische stap van basis naar medium olie en indien nodig naar sterke olie.
*Start Low and Go Slow" in de opbouw is het beste advies.

Fijne dag.

marcel_

Berichtdoor marcel_ » 03 jun 2019 22:17

Bedankt voor je uitleg Marcel.

Zelf gebruik ik (naast Cannabis uit de apotheek voor pijnmanagement) de medium én sterke olie om de symptomen van mijn ziekte te managen, en de e-pen voor doorbraakpijn.

Inderdaad, voor topic starter is de logische stap van basis naar medium olie en indien nodig naar sterke olie.
*Start Low and Go Slow" in de opbouw is het beste advies.

Fijne dag.
Graag gedaan Monique. Jij ook bedankt voor de inkijk omtrent je pijnmanagement. Is er toevallig een overzicht met de hoeveelheiden THC/CBD per product? Ik ben namelijk benieuwd naar de sterkte verschillen onderling. Een dikke pluim voor je Moderator werkzaamheden!

Een fijne dag, Marcel

Terug naar “ADVIES GEVRAAGD - GEBRUIK SN-OLIE”