De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.


LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

bestelling

Mogelijkheid tot stellen van vragen betreffende de aangegeven onderwerpen.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
Jantjewil
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 mei 2016 14:54

bestelling

Berichtdoor Jantjewil » 31 jul 2018 11:30

hallo...
ik had 17 Juli besteld en tot nu toe niets ontvangen?
misschien is het oke dan heb ik nix gezegd :D

Gebruikersavatar
carlajonkman
Berichten: 1222
Lid geworden op: 17 okt 2015 14:55
Contacteer:

Re: bestelling

Berichtdoor carlajonkman » 03 aug 2018 11:38

.
Hier melden heeft geen nut Jantje, aub mailen naar info@suvernuver.org
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

EoH
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jan 2016 21:50

Re: bestelling

Berichtdoor EoH » 07 nov 2018 23:55

Ik heb twee cartridges besteld en via Deutsche Bank betaald. Dat is nu een week geleden en mijn status is nog steeds niet betaald. Bij mij was het afgeschreven op het moment d ast ik het overmaakte.(NB zo gedaan omdat IDEAL niet werkte op mijn mobiele telefoon). Later die avond heb ik de pen op de computer via IDEAL besteld
De pen had ik na 3 dagen in huis ! En de catridges staan nog op niet betaald 7 dagen later.
Voor zover ik dat kan bekijken, heeft DB het geld nog niet naar jullie overgemaakt, hoewel ze eigenlijk alleen maar aan jullie hoeven door te geven dat er betaald is.
Ik vind dit niet zo'n fijne manier. Hebben jullie zelf geen bankrekening ?
En zou het ook mogelijk zijn PayPal toe te voegen ?
Op de huidige manier via een bankoverschrijving naar een derde partij, is het altijd maar afwachten in hoeverre die derde partij het geld snel doorstuurt.
Nu levert het voor de patiënt onnodig langer wachten op. Als jullie dan ook nog 5-10 dagen nodig hebben, praten we in mijn geval dus over 12-17 dagen en dat vind ik voor een medicijn veel te lang. Wat uitleg over dat bestellinssysteem is zeer welkom.

Gebruikersavatar
carlajonkman
Berichten: 1222
Lid geworden op: 17 okt 2015 14:55
Contacteer:

Re: bestelling

Berichtdoor carlajonkman » 08 nov 2018 16:01

Waarom mailt u niet gewoon even? info@suvernuver.org
Dat staat hier ook direct boven ;-)
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland


Terug naar “VRAGEN OVER BOVENSTAANDE ONDERWERPEN? STEL ZE AUB HIER”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten