De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Bestellingen niet ontvangen

Mogelijkheid tot stellen van vragen betreffende de aangegeven onderwerpen.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
ericadenelzen

Bestellingen niet ontvangen

Berichtdoor ericadenelzen » 30 mei 2018 21:44

Hallo
Ik heb in april een flesje sterke thc olie besteld die nooit is binnengekomen. Vervolgens heb ik op advies vd moderator opnieuw een flesje besteld op 7 mei en wederom nog niets gekregen.

Mijn adresgegevens kloppen wel dus ik snap niet waar het fout gaat. Ook al zat Pinksteren er tussen zou het nu toch binnen moeten zijn? Willen jullie het uitzoeken voor me? Ik hoop nu toch echt op een oplossing en anders wil ik graag mijn geld terug.

Gr erica

carlajonkman
Contacteer:

Re: Bestellingen niet ontvangen

Berichtdoor carlajonkman » 30 mei 2018 21:49

Hallo
Ik heb in april een flesje sterke thc olie besteld die nooit is binnengekomen. Vervolgens heb ik op advies vd moderator opnieuw een flesje besteld op 7 mei en wederom nog niets gekregen.

Mijn adresgegevens kloppen wel dus ik snap niet waar het fout gaat. Ook al zat Pinksteren er tussen zou het nu toch binnen moeten zijn? Willen jullie het uitzoeken voor me? Ik hoop nu toch echt op een oplossing en anders wil ik graag mijn geld terug.

Gr erica

Ik zie je anderen meldingen inderdaad staan.
Is het bestellen wel helemaal afgesloten? Heb je wel een bevestiging per mail ontvangen van je bestelling?
Er raakt zelden iets weg, het zou toch vreemd zijn dat dit 2 x achter elkaar gebeurd.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

ericadenelzen

Berichtdoor ericadenelzen » 01 jun 2018 10:15

Hoi Carla

Ik heb beide keren een mail terug gehad ter bevestiging. De 1e keer op 10 april en de 2e op 10 mei. De 1e keer stond in de mail alle ordergegevens de 2e keer een tekst dat jullie hoopten dat de olie mij nu wel snel zou bereiken dus tja.....

Het is voor mij de 1e ervaring bij jullie en ik weet nu niet wat ik moet doen. Nog langer wachten ? Mijn geld terugvragen? Kun je me aub adviseren

Dank erica

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 01 jun 2018 23:56

Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “VRAGEN OVER BOVENSTAANDE ONDERWERPEN? STEL ZE AUB HIER”