De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Enige onduidelijkheid lidmaatschap

Mogelijkheid tot stellen van vragen betreffende de aangegeven onderwerpen.
Maak aub per vraag/deelnemer even een aan.
JBTJUH

Enige onduidelijkheid lidmaatschap

Berichtdoor JBTJUH » 27 mei 2018 21:30

Goedenavond iedereen,

Ik vroeg me af of iemand mij antwoord kan geven op de vraag die ik heb.

Ik heb enige tijd geleden een ' gratis' proefzakje basis olie aangevraagd. Dit is mij erg goed bevallen en heb me inmiddels aangemeld als donateur voor €10 per maand. Betekend dit nou wel of niet dat ik vooralsnog moet betalen per levering van een zakje olie? Zo ja, geen probleem maar dan is deze onduidelijkheid even uit de wereld. Dit zelfde geldt voor het proefzakje was deze nou wel of niet aan een donatie verbonden? Ik heb inmiddels een instructie mail ontvangen en een bevestiging van mij inschrijving op de website staat vermeld dat ik bij deze bevoegd ben olie te bestelleen wat blijkbaar nog niet het geval is omdat er nog een rekeningnummer verificatie plaats moet vinden?
Een paar kennissen van mij hebben het proefzakje inmiddels ook besteld gezien hun problematiek, dan is het wel zo handig dat ik hun op de hoogte hou van de verewachtingen vanuit SUverNuver :D

Alvast bedankt!

J. Bosma

carlajonkman
Contacteer:

Re: Enige onduidelijkheid lidmaatschap

Berichtdoor carlajonkman » 02 jun 2018 00:25

Goedenavond iedereen,

Ik vroeg me af of iemand mij antwoord kan geven op de vraag die ik heb.

Ik heb enige tijd geleden een ' gratis' proefzakje basis olie aangevraagd. Dit is mij erg goed bevallen en heb me inmiddels aangemeld als donateur voor €10 per maand. Betekend dit nou wel of niet dat ik vooralsnog moet betalen per levering van een zakje olie? Zo ja, geen probleem maar dan is deze onduidelijkheid even uit de wereld. Dit zelfde geldt voor het proefzakje was deze nou wel of niet aan een donatie verbonden? Ik heb inmiddels een instructie mail ontvangen en een bevestiging van mij inschrijving op de website staat vermeld dat ik bij deze bevoegd ben olie te bestelleen wat blijkbaar nog niet het geval is omdat er nog een rekeningnummer verificatie plaats moet vinden?
Een paar kennissen van mij hebben het proefzakje inmiddels ook besteld gezien hun problematiek, dan is het wel zo handig dat ik hun op de hoogte hou van de verewachtingen vanuit SUverNuver :D

Alvast bedankt!

J. Bosma

Je bent blijkbaar net lid geworden in de overgangsfase naar het nieuwe bestelportaal. Het forum is ook nog niet helemaal up to date :?

De proefzending is echt om de wietolie te proberen en is gratis.
Voor elke volgende zending vragen we een kostendekkende donatie. Voorheen moest men de donatie zelf overboeken, in het nieuwe bestelsysteem kan dit direct met IDeal.

De werkwijze van stichting Suver Nuver kun je hier vinden: viewtopic.php?f=123&t=82

Het verschil tussen Donateur en Flex-donateur zie je hier: viewtopic.php?f=124&t=1031

Als de melding wegens het rekeningnummer op blijft komen, mag je mij wel even per PB benaderen.
.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

JBTJUH

Berichtdoor JBTJUH » 02 jun 2018 09:17

Klopt Carla, zal ik dan het kostendekkende bedrag handmatig overmaken om het allemaal wat te versnellen zodat ik kan bestellen?

Vr groeten,

J. Bosma

carlajonkman
Contacteer:

Berichtdoor carlajonkman » 05 jun 2018 00:20

Klopt Carla, zal ik dan het kostendekkende bedrag handmatig overmaken om het allemaal wat te versnellen zodat ik kan bestellen?

Vr groeten,

J. Bosma

Nee hoor, je kunt direct kostendekkend doneren wanneer je besteld hebt.
Een verificatie van het rekeningnummer is een nieuwe melding voor mij 8-)
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “VRAGEN OVER BOVENSTAANDE ONDERWERPEN? STEL ZE AUB HIER”