De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS
* INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* DONATEURSCHAP, BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT

Gasten kunnen op dit forum enkel lezen! Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar. Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.

LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Proefzakje

Bruikbare informatie betreffende de bestelpagina van stichting Suver Nuver
mathilde

Proefzakje

Berichtdoor mathilde » 16 jul 2018 12:03

Hoi,
Ik heb net een mail gekregen als bevestiging dat jullie mijn identificatie hebben ontvangen.
Ik probeer een proefzakje van de basisolie te bestellen, maar het lukt niet. In een rood vakje staat dat ik een geautoriseerd account moet hebben.
Moet ik eerst naar een inloopbijeenkomst komen, of moet ik eerst donateur worden, of allebei?
Ik heb alles op de website goed doorgelezen en gezocht op de forum, maar snap het nog steeds niet.
Groetjes Mat

mathilde

Re: Proefzakje

Berichtdoor mathilde » 16 jul 2018 12:28

Ik heb me nu aangemeld als donateur. Neem aan dat ik nu op een autorisatie van jullie moet wachten.
In ieder geval hartelijk dank voor alles wat jullie doen voor mensen die het hard nodig hebben.
Mat.

Sorry, ik heb per ongeluk mijn eerste bericht twee keer geplaatst

carlajonkman
Contacteer:

Re: Proefzakje

Berichtdoor carlajonkman » 17 jul 2018 20:09

Ik heb me nu aangemeld als donateur. Neem aan dat ik nu op een autorisatie van jullie moet wachten.
In ieder geval hartelijk dank voor alles wat jullie doen voor mensen die het hard nodig hebben.
Mat.

Sorry, ik heb per ongeluk mijn eerste bericht twee keer geplaatst

Yep, je krijgt er ook een melding van dat het wel even een paar dagen kan duren voordat de autorisatie gedaan is.
Dus nog maar even rustig afwachten, hier is eventueel de handleiding: viewtopic.php?f=147&t=5130
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “INFO BESTELPAGINA STICHTING SUVER NUVER”