We vragen een ieder zich hier eerst even goed in te lezen voordat men iets vraagt.

De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS

* STAPPENPLAN: VAN PROEFZENDING TOT LIDMAATSCHAP
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* INFO LEDENPORTAAL "BANSTER"
* LIDMAATSCHAP
* BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT


Gasten kunnen op dit forum enkel lezen!
Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar.
Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.


LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Navraag bestelling

Lees hier hoe je een SN-product kunt bestellen en kostendekkend kunt doneren
Gebruikersavatar
Suvernuver
Berichten: 26
Lid geworden op: 29 okt 2015 10:31

Navraag bestelling

Berichtdoor Suvernuver » 06 jun 2016 23:17

.
LET OP! VERZENDEN BESTELLINGEN GAAN PER KOERIER


Proefzending
  • De proefzending wordt z.s.m. verstuurd nadat de voldoende gefrankeerde envelop in Leeuwarden ontvangen is.
Vervolgbestelling via het ledenportaal "Banster".
  • Via het ledenportaal ontvangt men na de bestelling automatisch direct een bevestiging. Op dat moment moet de bestelling echter nog volledig verwerkt worden, momenteel is dat gemiddeld drie werkdagen!!! Hou er rekening mee dat de zending daarna de eerstvolgende maandag of woensdag aangeboden zal worden bij de koerier!
  • Bestellingen gedaan in het weekend, lopen direct een extra week vertraging op!!! Bestel dus tijdig van maandags tot en met donderdags!!!
  • Geeft daarna de koerier minimaal 10 WERKdagen de tijd om de zending af te leveren!
  • Heb je na deze periode nog geen zending ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling.
  • Gelukkig raken er nog maar weinig zendingen weg. Is een zending na vier weken nog niet ontvangen, informeer ons dan per mail. Gebruik daarvoor de ontvangen bevestiging van de betreffende missende zending en beantwoordt deze. Voeg de niet aangekomen bevestiging even toe als bijlage. Het automatische bericht dat terug komt, kan genegeerd worden. Uw melding zal zonder een verdere reactie in behandeling worden genomen.
  • Er is geen mogelijkheid om een bestelling versneld geleverd te krijgen! Zorg dus dat er een zending op voorraad is en bestel tijdig.
Zending niet volledig?
  • Let erop dat er bij meer dan één bestelling, de donatie vooruit dient te worden voldaan, dit om een foutieve bestelling uit te sluiten. Is hier niet aan voldaan, dan zal men hooguit één bestelling verzenden.
  • Bestaat de meerdere bestellingen uit verschillende varianten, dan is het mogelijk dat de bestellingen NIET gelijktijdig bezorgd worden!
Twijfel je - ondanks bovenstaande uitleg - of het wel goed gaat met je bestelling, stel dan hier even een vraag.
.

Terug naar “BESTELLEN & DONEREN”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast