We vragen een ieder zich hier eerst even goed in te lezen voordat men iets vraagt.

De zoekfunctie hier rechtsboven is reuze handig, maak daar aub gebruik van! Inloggen is dan wel vereist!

SNELLE LINKS

* STAPPENPLAN: VAN PROEFZENDING TOT LIDMAATSCHAP
* HANDLEIDING "EERSTE GEBRUIK"
* INFO LEDENPORTAAL "BANSTER"
* LIDMAATSCHAP
* BESTELLEN & DONEREN
* NAVRAAG BESTELLING
* HOE DOSEREN
* CONTACT


Gasten kunnen op dit forum enkel lezen!
Het ledengedeelte - met ervaringen - is tevens gesloten voor gasten, met een actieve forumregistratie zijn alle opties beschikbaar.
Een registratiehandleiding voor het forum is hier te downloaden.

De informatiebrochure van de stichting kunt u hier bekijken.


LET OP AUB! Enkel personen die in Nederland wonen kunnen gebruik maken van de stichting Suver Nuver!

Hoe meer dan een zakje bestellen?

Lees hier hoe je een SN-product kunt bestellen en kostendekkend kunt doneren
Gebruikersavatar
carlajonkman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 17 okt 2015 14:55
Contacteer:

Hoe meer dan een zakje bestellen?

Berichtdoor carlajonkman » 02 feb 2017 22:44

.
Het is mogelijk om meer dan één zakje te bestellen.

Men kan in het ledenportaal "Banster" achter elkaar meerdere bestellingen plaatsen. Per bestelling moet er een bevestiging per mail komen!
Is dit niet het geval, dan kan men in het ledenportaal "Banster" bij <Activiteit> nog eens extra controleren.
Staat er op de besteldatum/tijd geen "Toegevoegd", dan heeft er geen bestelling plaats gevonden.
5-Controle.jpg
Vervolgens moet er vooruit (kostendekkend) gedoneerd worden, zodat men bij controle zekerheid heeft dat er geen fout gemaakt is maar er daadwerkelijk meer zakjes besteld zijn.
Met vriendelijke groet,
Forumteam stichting Suver Nuver.
***Meiïnoar stean wy tige krêftich!***

Facebook (Med.) Social Club(s) Nederland

Terug naar “BESTELLEN & DONEREN”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast